Rahsia Perniagaan Internet Terbongkar

" Ketahui rahsia-rahsia untuk membina perniagaan di internet yang terbukti berkesan dengan keuntungan melebihi RM 1,000,000... dari rumah! "

Google

Saturday, November 18, 2006

Rahsia panduan memiliki idea-idea bisnes yang hebat & luar biasa

Anda mahukan Bisnes? Tambah Duit? Capai impian? Terjamin masa depan?

-Kadang-kadang anda minat bisnes, tapi tak tahu nak bisnes apa? Tiada idea..........kenapa ye?.... atau
-Anda sudah punyai idea bisnes , tapi masih tidak pasti bagaimana cara yang terbaik untuk anda tingkatkan potensinya bagi menembusi market, atau
-Kadang-kadang target market dah ada, tapi yang masalahnya, tak tahu produk apa pula yang nak dijual, atau
-Anda bisnes, saingan terlalu tinggi, bisnes rugi...Tak tahu cara untuk tingkatkan keuntungan.


Salam perkenalan.. Anda pernah menghadapi situasi seperti di atas, BUKAN? Saya pun seperti anda juga. Tetapi setelah berjumpa dengan program ini, segala masalah dapat diselesaikan. Kadang-kadang point yang diberi, tidak terlintas langsung di kepala saya. Apabila dilaksanakan, kesannya BERGANDA!!!

Adakah Anda Tahu?
Konsep restoran makanan segera
sebenarnya diadaptasi daripada sistem khidmat pelanggan di bank. Sistem tingkap pandu-masuk dan juga kaunter bayaran/simpanan dilihat amat sesuai untuk menjual dan menyerahkan makanan kepada pelanggan!
Mesin judi (slot machines) telah dicipta pada tahun 100 sebelum masihi. Ketika itu, kegunaannya adalah untuk mengeluarkan air suci (holy water) di dalam gereja!
Tisu Kleenex asalnya dijual di kedai farmasi sebagai pembersih solekan di muka sehinggalah ada pelangggan memberi maklum balas bahawa kertas tisu ini juga sesuai untuk membersihkan hidung yang selsema dan juga mengelap peluh!
Roll-on Deodorant (pewangi ketiak) yang merupakan keperluan penting pada zaman moden ini mendapat inspirasi daripada ciptaan pena matabola (ball point pen)!
Mesin/jentera bancuh simen diilhamkan daripada 'mixer' pembancuh tepung untuk membuat kuih dan kek!

Makluman!!!!! Contoh-contoh di atas terhasil dengan penggunaan fikiran kreatif dan inovatif. Anda akan menemui lebih banyak contoh seumpama ini di dalam ‘Idea-Idea Bisnes Yang Hebat & Luar Biasa!'

KLIK DI SINI ! http://www.ideabisnesluarbiasa.com/agen/idea/1699.php

Dengan keinginan dan keazaman yang kuat!!!!
PASTI!!! Kejayaan milik anda!!!!
PERCAYALAH!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google