Rahsia Perniagaan Internet Terbongkar

" Ketahui rahsia-rahsia untuk membina perniagaan di internet yang terbukti berkesan dengan keuntungan melebihi RM 1,000,000... dari rumah! "

Google

Friday, November 17, 2006

Rahsia panduan membuat duit tanpa modal dengan Google Adsense


Adakah anda tahu??? Anda boleh membuat duit dari iklan di internet??? Wauuu!! Kenapa banyak sangat duit saya ni?! Keadaan ini pasti akan berlaku kepada anda pula. Jangan anda terkejut, ramai yang sudah mengalaminya.

Anda mahu mendapat duit ketika anda sedang tidur? Adakah anda mahu membuat duit 24 jam sehari?

Iklan internet?!
Apa tu, tak fahamlah.....! Jangan bimbang, jangan putus asa, mari saya terangkan.

Kalau kita tengok dalam televisyen, pelbagai jenis iklan yang ada. Pengiklan sanggup membayar beribu-ribu ringgit bagi mempromosikan produk mereka. Sama seperti di internet. Pengiklan sanggup mengeluarkan modal sehingga berjuta-juta dollar bagi promosi di internet. Anda berpeluang untuk mendapatnya sedikit dari jumlah tersebut di internet.

Ia dinamakan Google Adsense. Google merupakan salah satu enjin carian ( Search Engine ) yang terbesar di internet. Mereka sanggup berkongsi pendapatan mereka dengan pengguna internet seluruh dunia..

Anda boleh, jika anda mempunyai laman web. Maaf, cuba ulang sekali lagi, saya tak dengar tadi.... “ Tak ada duitlah nak bangunkan laman web ”......., saya bukannya pakar computer!...., saya tak pandai bahasa mat salehlah!......, saya buta IT......., saya tak pandai bahasa programming HTML untuk membina laman web...., saya nak jual ape?...., dah berjuta-juta laman web di internet, tiada siapa dapat jumpe laman saya!....., dah tak ada peluang dah....!.., saya perlu memasang internet 24 jam sehari untuk menggunakan email!!....., nak jual kat sape?!...., dah banyak berita kegagalan syarikat-syarikat di internet!!...., tak ada masa lah, kaulah dulu buat, nanti kalau kau berjaya, baru saya join...., dah nasib badan............ JANGAN PENINGKAN KEPALA ANDA!!! Saya yakin dan percaya, segala persoalan dan masalah tersebut pasti ada jawapannya. Ini adalah merupakan tanggapan yang salah terhadap perniagaan di internet. Usah anda bimbang..., anda seperti saya juga sewaktu mula-mula saya menceburi perniagaan internet. Jadi, kita “ seiring dan sejalan..... ” hehe...macam ajai dan nurul lah pulak, gurau je...kalau serius memanjang tak seronok jugakan?

Saya memulakan perniagaan internet sewaktu di Monash Universiti, Australia. Sewaktu berada di sana, saya telah mengumpul sedikit demi sedikit bisnes idea yang bagus. Tetapi saya tidak tahu macam mana nak jadikan bisnes idea itu sebagai satu perniagaan. Akhirnya, segala masalah dan persoalan dapat diselesaikan. Saya dipertemukan dengan satu laman web yang mana mampu untuk meningkatkan pendapatan dan mampu menjadikan impian anda menjadi satu kenyataan.

Saya pasti, laman web ini dapat membantu anda untuk memulakan dan meningkatkan potensi pencapaian anda dalam dunia perniagaan internet.


SILA KLIK ! Banner / iklan rajaadsense di sebelah!

TANAMKAN NIAT YANG SATU,
UBAH PEMIKIRAN ANDA,
UBAH PERASAAN ANDA,
UBAH TINDAKAN ANDA,
SUDAH PASTI..., KEPUTUSAN AKAN BERUBAH.

KENAPA ORANG LAIN BOLEH BERJAYA? KENAPA TIDAK AKU?

FIKIRKAN BOLEH!! KAU BOLEH!!

NAK SERIBU DAYA, TAK NAK SERIBU DALIH, MAHU SERIBU CARA......

TERUSKAN USAHA MURNIMU ITU........TERUSKAN........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google